Pekin Kahvaltı Öğle ve Akşam Yemeği

Her zaman Çin yemeklerini sevdim. Doğrusu, Meksika yemeklerine tercih ederim. Ve Çin’e gelip otantik Çin yemeklerini denemek için gerçekten merak ettim ve heyecanlandım. Neyse ki, tüm beklentilerimi yaşadı ve yemek bu muhteşem gezinin en önemli olaylarından biri.

En son videolarım

Golden Retriever haplarını almayacak!

Daha fazla video

02:19

İşte Pekin’de Cuma günü yediğim şey:

Pekin’de Kahvaltı

Kahvaltı tur dahil edildi ve biz otel büfesi yedik. Hem Çin hem de Batı kahvaltı seçenekleri sundular. Bu müthişti çünkü yeni şeyler deneme fırsatım oldu, ancak maceracı hissetmiyorsanız güvenli/tanıdık yiyecekler de vardı.

Çin seçenekleri arasında kızarmış pirinç, köfte, erişte çorbası, sebzeler ve daha fazlası vardı.

Fasulye sütü = soya sütü

Herkes için lezzetli seçenekler!

Kahvaltıda yumurtaları seviyorum ve kızarmış yumurta ve patatesleri vardı …

Çikolatalı Chex Carete Aldığım Tahıl Bar

Ama, soya sosu pişirilmiş sert haşlanmış yumurta ile gittim. Farkı gerçekten sadece yumurta çatlamışsa tadabilirsiniz.

Çin’de yemek çubukları ile karpuz yemek!

(Yerel tur rehberimiz, McDonald’s’ta bize giderken durduğunu ve kahvaltı için bir kahve ve hamburger aldığını söylüyor. Ama, bu tarif ettiği gibi bir jambon sandviç. Yani, bunun tipik bir yayılma olduğunu düşünmüyorum, Ama lezzetliydi.)

Pekin’de Öğle Yemeği

Bir sabah geziden sonra öğle yemeği için barbekü balıklarıyla bilinen bir yere gittik.

Barbekü balıkları için bilinmesine rağmen, yemeklerin geri kalanı şovu çaldı!

Balık harikaydı, ama içinde çok küçük kemikler vardı.

Öğleden sonra biraz boş zaman geçirdik ve dışarıda çok soğuk olduğu için kapalı bir alışveriş merkezine yöneldi. Ben ve ben Boba veya Pearl Süt Çay’ın büyük hayranıyız, bu yüzden denemek zorunda kaldık. Lezzetli!

Pekin’de Akşam Yemeği

Pekin’de geçen gece süslü bir Pekin Duck yemeği yedik. Tur rehberimiz bize bu yemeğin çok fazla fotoğrafı yok, bu yüzden bizim yemeğimizle gitmek için bazı ‘aptal su’ getirdi.

Ördek ile küçük burrito yapmanız gerekiyor. Garson bize ekmeği gibi görünen küçük, ince ‘krep’ ile bir örnek verdi.

En sevdiğim kısım olduğu için benim için biraz üzücü olan herhangi bir yemekle tatlı olmadı. Ancak, bazı yerler yemeğin sonuna tatlı olarak meyve getirdi. Sıkı bir çikolata yok = tatlı politikası değil, ama tatlılara ulaşmak yerine yemek için mutlu bir son olarak meyve yemek istiyorum.

Bir gün, bugün değil.

Durian kekleri bir tedavi için ilk gece oda servis emretti. Çok hafif tatlı ve tereyağlıydılar.

Genel: tüm gıda şaşırtıcı oldu. Hepsini seviyorum, hiçbir yemek hayal kırıklığına uğratmadı.

Bana çalışma kitabını gönder

Paylaşmak

Bunlarla devam edin:

Aile ve Bebek Dragon Yemeği ile Ortaçağ Times

Merhaba! Nasıl gidiyor? Hiç Ortaçağ Times’a gittin mi? Ben lil çocukken gittim ve bu hafta sonu ailem gitti

Kolay kahvaltı fırında patates tarifi

Kolay Kahvaltı Pişmiş Patates Tarifi Patates, Lezzetli, Besin Yoğun Bir Sebze ve WO’nuzu beslemek için müthiş bir seçenektir

Daha iyi bir kase tahıl- sağlıklı kahvaltı ipuçları nasıl yapılır!

nasılDaha sağlıklı bir kase tahıl yapın. Sizin için iyi olan hızlı bir kahvaltı yapın ve sizi öğle yemeğine kadar dolu tutan

Marco Island Florida 2021’de çalışıyor

Marco Island Florida’da nerede koşulur. Seyahat ve Summer Plaj gezileri için ipuçları. Florida Run Blog ve

Tahıl Sütü Smoothie tarifi

Tahıl sütü ve hafif tahıl sütü smoothie tarifi nasıl yapılır. Gerçek Kaliforniya Mi ile kolay lezzetli tahıl sütü tarifi

Koşucular için Seyahat Jane Review

Koşucular için Jane Review. Denedim ve ipuçlarını paylaşıyorum! Tek kullanımlık kullanımı kolay taşınabilir pisuar torbası. Banyo yapmak